A0:  بــــــــــــــا هــــــــــــــــــم

emo0o0 luv & lonleyness & every thing that grows ur heart

I'm burried in dead lock

 

روزهای آخرم رو با فکر کردن به ساعتهایی سپری کردم

که میخواستم با تو بگذرونم

یه روز گذشت

یه شب محو شد

من هیچی نیستم و سعی میکنم خودم رو پیدا کنم

در این شلوغی

در این مکان درهم و برهم

یه خاطره ناخواسته نفس منو برای هم چیز حبس میکنه

این اشکام میریزه ، نه برای تو و نه برای هیچ کس دیگه

برای من بدرخش منو جوری داشته باش که

انگار چیزی غیر از من نداری منو جوری دوست

داشته باش که انگار این لحظه آخره که با هم هستیم

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت20:38---9 اسفند 1390
تبریک میگم .وبلاگ قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت15:41توسط nazi giGz | |